نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

تمدید قرارداد فرش‌آرا با آقای سرمربی| رکورد ویژه مرتضایی

  • کد خبر: ۷۱۳۹۱
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
تمدید قرارداد فرش‌آرا با آقای سرمربی| رکورد ویژه مرتضایی
سرمربی فرش‌آرا برای هشتمین‌بار نماینده استان در لیگ برتر را هدایت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، با اعلام باشگاه فرش‌آرای مشهد، مجید مرتضایی در سمت خود ابقا شد تا هشتمین‌بار هدایت این تیم در لیگ برتر فوتسال را برعهده بگیرد. باشگاه فرش‌آرا که از نیم‌فصل لیگ‌برتر سال ۹۰ جایگزین تیم منحل‌شده علم‌وادب مشهد شده بود، در این ۱۰ سال غیر از مجید مرتضایی، فقط ۳ نفر دیگر یعنی حمید بی‌غم، محسن حسن‌زاده و محسن خبیری را به‌عنوان سرمربی روی نیمکت خود دیده است. مجید مرتضایی حالا از این حیث در بین مربیان ایران صاحب یک رکورد خاص شده است و عنوان باثبات‌ترین مربی یک باشگاه را باید به او داد.

 

در تاریخ لیگ‌برتر مربیان زیادی حضور داشته و در تیم‌های مختلف جابه‌جا شده‌اند، اما هیچ‌کس نتوانسته است مثل مجید مرتضایی ۸ سال در یک تیم ماندگار شود. البته مرتضایی با وجود ۷ سال حضور در فرش‌آرا در ۲ مقطع هم از این تیم جدا شد، اما بااین‌همه رکوردی منحصربه‌فرد دارد. او کار خودش را در فرش‌آرا از سالی شروع کرد که این تیم در نیم‌فصل جایگزین تیم منحل‌شده علم‌وادب شد. او توانست در پایان آن سال فرش‌آرا را به مکان هشتم برساند، اما سال بعد هدایت تیم به حمید بی‌غم داده شد. مرتضایی یک سال بعد دوباره به نیمکت فرش‌آرا برگشت و در ۴ سال حضور مداوم خود در این تیم ۲ عنوان هفتمی، یک مقام هشتمی و یک عنوان یازدهم به‌دست آورد.

 

او در سال ۹۶ دوباره از مجموعه فرش‌آرا جدا شد و ۲ فصل در کنار این تیم نبود تا اینکه در سال ۹۸ دوباره سکان هدایت فرش‌آرا را برعهده گرفت و موفق شد با کسب عنوان سومی در مرحله گروهی لیگ، این تیم را به پلی‌آف برساند، اما در پلی‌آف مغلوب تیم سن‌ایچ ساوه شد و به جمع ۴ تیم برتر ایران نرسید. مرتضایی در فصل گذشته لیگ‌برتر که تحت‌تأثیر کرونا در سال ۹۹ آغاز شد و چند هفته قبل تمام شد، تیمش را از مرحله گروهی بالا آورد و در مرحله نهایی هم در بین ۶ تیم حاضر به عنوان چهارم رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->